E-mailing

E-mailing není rozesílání nevyžádané pošty na všechny strany ale jde o komunikační kanál pro přetvoření návštěvníků na zákazníky. Zcela jistě to také není ani newsletter ani nabídka slev.

Je to e-mail, který si vyžádá návštěvník Vašeho webu a sice na téma, které ho zajímá.

E-mailing je stroj na peníze. Doslovně.

 

Jak to tedy funguje

Jde o to, že když na Váš web vstoupí návštěvník, tak z většinou zase odejde aniž by rovnou nakoupil.

Důvody proč návštěvník odejde, jsou různé, počínaje vyrušením jeho pozornosti přes fakt, že se mu Váš web třeba na první pohled nelíbí až po skutečnost, že možná nenašel hned přesně to, co hledal.

A Vy s tím nemůžete nic dělat, už ho prostě nedoženete.

Ten člověk jednou Váš web zavřel a pravděpodobnost, že se vrátí je velmi malá.

 

Existuje ale vyzkoušený a velmi efektivní způsob, jak tomu částečně zamezit.

Až 30% návštěvníků Vám na sebe nechá e-mailový kontakt, pokud jim nabídnete něco, co je extrémně zaujme a způsobem, který nepřehlédnou.

Můžete je tak dále oslovit a pracovat s nimi, protože je dokázáno, že 63% návštěvníků do roka díky pravidelné komunikaci u Vás nakoupí.

A dalších 25% nakoupí do dvou let.

 

Prodávat můžete až když si s návštěvníkem vybudujete důvěryhodný vztah.

 

Je to jako při seznamování.

Slečna se Vám líbí a rádi byste s ní navázali bližší vztah.

Určitě jí nebudete hned lákat do postele. Musíte jí nejdříve dobývat, dvořit se jí a nosit jí dárky.
Nezačne s Vámi chodit, dokud Vás blíže nepozná a nepřesvědčí se, že jí vyhovujete a že nejste ten, kterému jde jen o to jedno.
Teprve když zjistí, že Vám může věřit, že jste hodný, milý, pozorný a hlavně, že jí neopustíte při sebemenším problému, začne Vám důvěřovat.

A teprve tehdy je čas na to další.

A teprve tehdy je čas na prodejní nabídku - až bude návštěvník připraven se stát Vaším zákazníkem.

 

Zavedení e-mailingu, respektive vložení formuláře na sběr kontaktů do webu je velmi důležitý, protože z návštěvníků vyrábí zákazníky.

A věřte mi, že odkládání až bude na webu 10.000 položek nebo až tamto či toto bude dokonalé je nanic. 

Jenom přicházíte o kontakty kterým byste potom mohli právě poslat zprávu, že už těch 10.000 položek v e-shopu máte a že oni jako Vaši věrní na ně mají do tehdy a tehdy slevu.

 

Nedělejte proto tu chybu, kterou dělají ostatní, kteří také ještě nebudují databázi a nesbírají kontakty.

 

Protože potom Vám zákazníky vyfoukne ne ten, kdo má nejlevnější výrobky či služby, ale ten, který k nim dokáže dát ještě přidanou hodnotu ve formě pomoci a rady e-mailem a buduje se svým návštěvníkem vztah.

Také se snažím mít vše perfektní, než to nabídnu zákazníkům, ale spousta věcí jde vylepšovat za pochodu. 

A když vidíte, že to funguje a má to smysl, tak máte ještě větší chuť to vylepšovat.

 

 

Pokud Vás tedy zajímá jak více prodávat pomocí e-mailingu a co vše je proto potřeba udělat, 

vložte Vaši e-mailovou adresu do okénka níže a vše se dozvíte.

 

 

Nebo chcete pomoci e-mailing rozběhnout hned? 

Tak si ho rovnou objednejte za 9.990 Kč

 

 

V ceně služby je kompletní spuštění a zajištění provozu, které obsahuje:

  • Nastavení aplikace SmartEmailing, která e-maily rozesílá.
  • Pomoc při vytvoření seznamu kontaktů.
  • Práce s formátem databází klientových e-mailů. 
  • Vytvoření 2 formulářů pro sběr e-mailů do webu.
  • Propojení formulářů se seznamy kontaktů.
  • Vytvoření prvních 4 pomocných a jednoho prodejního e-mailu
  • Nastavení časování odesílání jednotlivých e-mailů.
  • Konzultace a pomoc při tvorbě Magnetu na zákazníky. 
  • Za používání aplikace  SmartEmailing  si platíte sami podle počtu e-mailů ve Vaší databázi
 

Prostě vše, aby Vám e-mailingová kampaň začala fungovat.

Cílem je, aby se návštěvníci Vašeho webu stali Vašimi zákazníky a Vy tak měli více peněz.

 

 

Objednávka e-mailingu za 9.990 Kč

Vyplňte prosím potřebné údaje