Tip zdarma, který posune Vaší stránku ve vyhledávačích

03.11.2014 21:38

Zkontrolujte si title ve Vašich stránkách

  • Slovům v title přikládají vyhledávače velkou váhu. 
  • Title najdete tak, že do stránky kliknete pravým tlačítkem myši a dáte povel: "Zobrazit zdrojový kód."
  • Otevře se Vám stránka pouze s textem a html znaky.
  • Potom na klávesnici zmáčkněte Ctrl+F a vpravo nahoře vám vyskočí malé okénko. 
  • Do něj napište title a to slovo se v textu zdrojového kódu barevně zvýrazní. 
  • Meta title by měl obsahovat nejdůležitější klíčová slova z Vaší oblasti podnikání. 
 
 
   Nevěřili byste kolik stránek má v title nesmysly tipu: úvod - název firmy - slogan
  • Slovo úvod nikdo nebude hledat v souvislosti s činností Vaší firmy.
  • Název Vaší firmy také nikdo nehledá, pokud zrovna nejste CocaCola nebo Škoda, protože Vás neznají.
  • Lidé hledají pomocí klíčových slov to, co jim vyřeší jejich problém.

Správně by tam mělo být:

Vaše první nejdůležitější klíčové slovo, Vaše druhé nejdůležitější klíčové slovo - Vaše firma

 

  • Title musí být pro každou stránku jiný.
  • Jiný je pro hlavní stránku, jiný je pro každou podstránku Vašeho webu. 
  • Každá podstránka webu by měla pojednávat o samostatném tématu, které lze vyjádřit klíčovými slovy v title.
  • Maximální délka textu by neměla přesahovat cca 75 znaků i s mezerami. 
  • Klíčová slova by měla být hledaná, nemá cenu tam dávat slova, která nikdo nezná nebo jsou minimálně hledaná.
  • Hlednost klíčových slov zjistíte na sklik.cz v nástrojích. 
  • Pokud je ale klíčové slovo příliš hledané, máte tak velkou konkurenci a je proto lepší se soustředit na další méně hledaný výraz, který Vám rovněž přivede zákazníky.
   
 

Tip na závěr

  • Hodně webů nemá důležitá klíčová slova vůbec v textu stránky uvedená ve správném tvaru. 
  • V textu stránky je proto dobré mít klíčová slova hlavně v hledaném tvaru a dále v různých tvarech a číslech (množné, jednotné) a v různých pádech.