Znáte nejčastější důvod, proč se webové stránky nezobrazují na horních pozicích ve vyhledávačích?

06.02.2015 17:18

Poslední dobou jsem řešil s několika novými zákazníky otázku, proč když si koupili náš balíček zpětných odkazů, nevystoupali hned druhý den na první stránku seznamu a google.

 
Říkal jsem si, že by to mohlo zajímat i Vás.
 
K mojí lítosti se mi ale nepodařilo jim vysvětlit, že to takhle prostě v SEO nefunguje.
 
A přitom jsem se tak snažil.
Vysvětloval jsem jim trpělivě, že když si jednou za 3 roky koupí jeden balíček zpětných odkazů, tak tu horu, co mají před sebou, prostě nezdolají.
 
Že je před nimi spousta dalších konkurenčních webů, jejichž provozovatelé investují pravidelně do udržování svého webu na dobrých pozicích.
 

Že je třeba pravidelně rozšiřovat i obsah svého webuProstě psát si do blogu na svém webu. Třeba podrobněji popisovat Vaše služby. Nebo Vaše zkušenosti s Vašimi zákazníky a jejich problémy a způsob, jak jste to vyřešili k oboustranné spokojenosti. Nebo reference. Nebo vtipné zážitky při podnikání.

 
V publikovaných článcích totiž můžete tím pádem krásně použít další, méně frekventovaná klíčová slova, která souvisí s Vaším tématem. Jejich výhodou je, že jsou málo hledaná a tak se na ně můžete velmi dobře umístit ve vyhledávačích.
To ale je pouze první polovina práce s články.
 
Druhá polovina je v tom článku odkázat zpět do svého webu. Třeba na nějakou podstránku, kde tu konkrétní službu nebo zboží nabízíte. Získáte tak další zpětný odkaz, sice interní ale ten se také počítá.
 
Třetí polovina je, že také musíte na tento nový obsah odkázat do internetu:) Třeba přes linkovací služby nebo přes sociální sítě.
 
 
Dále jsem jim vysvětloval, že by se měla udělat analýza jejich webukterá odhalí slabá místa, která se dají postupně napravit.
 
Že když v title stránky je napsáno Úvod a další stránka má v title O nás, že to taky nebude úplně to ono.
 
Že tam mají vložit důležitá klíčová slova vztahující se k jejich webu.
 
Že ale musí zkontrolovat hledanost těch slov a ne tam psát něco o čem si jen myslí, že je to hledané.
 
Že obrázky sice vydají za tisíc slov, ale že je důležité, ale byly popsané a hlavně u nich ještě další text k tématu jak pro lidi, tak pro vyhledávače.
 
Že když je před třemi roky někdo zaregistroval do 1000 anglických katalogů s jedním textem, sice levně po koruně, (no nekupte to), že to taky asi už nebude to pravé pro jejich web.
 
Že když budou platit jen PPC reklamu, tak sice budou nahoře ale jakmile jí přestanou platit, budou zase dole. 
 
Že když chtějí být nahoře, tak proto něco musí dělat. A to buď sami nebo za ty služby platit. 
 
Že nejsem ani Děda Mráz nebo Ježíšek či Santa Claus, protože je neumím honem dostat nahoru za pár stovek a hned. 
 
 
Nakonec to vždy skončilo stejně.
Protože přece do toho nebudu furt strkat další prachy, když ten web stál balík, tak to musí na pár let stačit. 
Je krize, ceny tlačí dolů konkurence. 
Manželka chce nový kožich (kozy, dovolenou, svoje auto - dosaďte si co Vás napadne) a děti iPhone 6. 
 
Kde na to mám furt brát?
 
 
No, nebudu Vás zdržovat, máte jistě svojí práce dost. Chtěl jsem Vás jenom trochu pobavit a ukázat Vám, že to nikde není jednoduché.