PPC reklama cena, proč a za kolik

Největší výhoda PPC reklamy je, že do několika málo hodin po spuštění, schválení a nabití kreditu, mohou zákazníci vstupovat na Vaši stránku a nakupovat.
 
PPC reklama (Pay Per Click) je platba za kliknutí, neboli platíte až za přivedení návštěvníků na Vaši stránku.
Tato reklama se zobrazuje ve formě krátkých inzerátů nahoře a v pravém sloupci stránky vyhledávače po zadání klíčových slov důležitých pro Vaší stránku.
 
V internetovém marketingu je PPC placená reklama ve vyhledávačích velmi dobrým řešením i když přirozená optimalizace pro vyhledávače je z dlouhodobého hlediska výhodnější.

Proč tedy mít PPC reklamní kampaně na stránkách známých vyhledávačů a serverů?


Protože placené pozice jsou plnohodnotnou náhradou výsledků vyhledávání při těchto situacích:

  • Při startu nového webu - ideální možnost, jak kompenzovat zpoždění při indexaci obsahu nových stránek jednotlivými vyhledávači a přesto dát o novém webu vědět.
  • Když se Váš odkaz nezobrazuje na horní pozici v přirozených výsledcích hledání.
  • Když nemáte dost zpětných odkazů. 
  • Je-li veliká konkurence - v některých oblastech je na určitá klíčová slova velký počet zobrazených výsledků a proto je lepší používat placené odkazy. 
  • Máte-li časově omezenou nabídku - můžete kompenzovat zpoždění při indexaci obsahu nových stránek jednotlivými vyhledávači a zpřístupnit zákazníkům i časově omezenou nabídku. 
  • Negativní na PPC kampani je to, že když se Váš kredit vykliká třeba za týden, bez přínosu v podobě zakázek a máte přitom omezený rozpočet, takže nemůžete opět doplnit finance, reklama na Vaše stránky se přestane zobrazovat. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PPC reklama na Seznam.cz se jmenuje Sklik. 
 
 
 
 
 
 
PPC reklama na Google.cz se jmenuje Google AdWords.
 
 
 
 
 
PPC reklama na sociální siti Facebook se jmenuje Facebook Ads.
 
 
 
 
 
PPC reklama v síti Etarget se jmenuje Etarget RTB.
 
 
  • Vytváříme a vedeme reklamní kampaně na systémech Sklik, Google AdWords, Facebook a Etarget. 
  • Reklamní síť na Facebooku má zásah až na 3.600.000 Čechů. 
  • K tomu, abyste na Facebooku mohli mít reklamu, nepotřebujete na něm mít svůj profil ani stránku.
  • Etarget provozuje PPC reklamu na 1300 největších serverech typu iDnes, Blesk, Tyden.cz, iHNed, Denik.cz, Lidové noviny a dalších.
 
Vaši stránku tak navštíví skuteční zájemci o Vaši službu, nebo produkt, kteří jej aktivně sami hledají ve vyhledávačích, nebo vidí reklamu při čtení nějakého článku nebo příspěvku na dané téma.
 
 
Pamatujte, že reklama se Vám musí vyplatit, to znamená, že náklady na ní by se měly zhodnotit ve formě nárůstu nových platících zákazníků, jejichž útrata a Váš zisk z ní je vyšší než náklady na reklamu nebo získání tohoto zákazníka. 

Ceny za vedení PPC kampaní

  • Cena založení a nastavení jedné reklamní kampaně je 1.999 Kč. 

  • Dále je nutno počítat s platbami na kredit za prokliky - kliknutí na Váš inzerát.
  • Cena za klik odpovídá konkurenčnosti prostředí ve kterém se Vaše stránka nachází. 
  • Cena za reklamu tak lze regulovat již od 100 Kč denně.
  • Minimální hodnota prvotního nabití kreditu se pohybuje od cca 2000 Kč.
  • Platby za prokliky se platí majiteli reklamního systému.
 

V této ceně 1999 Kč je:

  • Založení jedné kampaně a tří sestav.

  • Nastavení klíčových slov pro každou sestavu.

  • Nastavení cílení.

  • Každá kampaň obsahuje 3 sestavy po 3 inzerátech.

 

Každá další sestava po 3 inzerátech stojí 499 Kč.

  • Správa jedné PPC kampaně, její optimalizace a vedení je za 990 Kč/měsíčně.

  • V rámci optimalizace jsou vytvářeny další inzeráty a odstraňovány méně výkonné.

  • Aby byla kampaň skutečně efektivní, je vhodné správu platit minimálně 3 měsíce.

  • Reklamní účet je Váš, veškerá nastavení i inzeráty Vám zůstanou i poté, co přestanete platit měsíční správu. 

  • Za každou další kampaň v jiném reklamním systému zaplatíte 1599 Kč.

 

 

Správa reklamního účtu je velmi důležitá, protože ceny za jednotlivá klíčová slova se neustále mění a je třeba je korigovat tak, aby klient zbytečně neutrácel moc, ale aby se inzeráty ještě zobrazovaly na smysluplné pozici a ně někde dole, případně vůbec.

 

Objednávka PPC kampaně

Po odeslání této objednávky Vás budeme kontaktovat, abychom se domluvili