Průběžné zpětné odkazy

Kvalitní portfolio přirozených zpětných odkazů vzniká tak, jakoby na Vaši stránku odkazovali spontánně sami návštěvníci. 

Jedná se tedy o kombinaci dostupných způsobů tvorby zpětných odkazů z různých zdrojů, které postupně rostou průběžně v čase, jsou různé kvality s různými texty, vedou nejen na homepage Vašeho webu ale i na podstránky. 

Pokud chcete být nahoře nejen na Seznam.cz ale hlavně i na Google.cz, bezpodmínečně potřebujete tento způsob vytváření zpětných odkazů. 

 

Podívejte se na naše reference:

Na klíčové slovo "levný plyn" je stránka enra.cz v TOP 10 jak na seznam.cz, tak na google.cz

 

Pravidelná časová nebo finanční investice do budování zpětných odkazů je totiž podmínkou úspěšného umístění na horních pozicích vyhledávačů na Vaše klíčová slova.

Nezapomeňte, že Google nejraději odkazuje na stránky s bohatým textovým obsahem, pokud možno často aktualizovaným, ideálně s blogem, kde se často zveřejňují zajímavé články pro návštěvníky.

Na tyto články a na jednotlivé podstránky webu se dá potom odkazovat níže uvedenými způsoby.

Uvědomte si, že pokud chcete mít web na horních pozicích vyhledávačů, budování zpětných odkazů musí být soustavná činnost a ne pouze jednou za dva roky nakoupit někde nejlevnější odkazy.

 
 

Nestačí pouze platit PPC reklamu. 

Ideální řešení je mít podchycené oba zdroje návštěvníků a sice každý na jiné klíčové slovo nebo sousloví. Jak PPC reklamu, tak přirozené výsledky hledání.
Na některé slovo se totiž dostanete nahoru v přirozených výsledcích a jiné si budete muset platit v PPC reklamě.
 
Jinak se Vám může stát, že jakmile přestanete PPC reklamu platit, Vaše stránka zmizí z vyhledávačů a všechny investované peníze do PPC reklamy jsou nenávratně pryč.
Je tedy třeba budovat zpětné odkazy průběžně, aby se jejich počet postupně načítal a Vaše pozice ve výsledcích hledání postupně stoupaly. 
Potom PPC reklamu můžete omezit pouze na ta slova, na která nevyjíždíte ve vyhledávačích dost nahoře.
 
 
Dále je třeba si uvědomit, že stránka se na horní pozice musí nejdříve dostat pomocí většího množství zpětných odkazů pro zvýšení pozic - velký balíček pro nastartování pozic.

Teprve potom je možné ji na dosažené pozici udržovat pomocí malého balíčku  s menším počtem odkazů.

 

 

Objednat balíček pravidelné péče o web za 1.490 Kč

 

 Objednat balíček udržení pozic ve vyhledávačích za 3.990 Kč 

 

Objednat vzestup pozic ve vyhledávačích za 5.990 Kč

 

 
 

 

 

 

 

 

 

Pro úspěšný vzestup stránek nebo jejich udržení na horních pozicích vyhledávačů potřebujete investovat do zpětných odkazů pravidelně každý měsíc.

 

Balíčky zpětných odkazů jsme schopni namíchat na míru i podle Vašeho finančního rozpočtu. Kontaktuje nás.