Blog - jak na zpětné odkazy
Některé starší články jsem přesunul na nový web seo-geminet.cz
Zemřel Page Rank - budiž mu síť lehká
26.04.2016 12:24
Pro ty z Vás, kteří netuší co to byl Page Rank za buzeranta, nedohlednou metu a bič na weby:
Page Rank bylo zjednodušeně řečeno číselné hodnocení kvality webu, udělované samotným velkým Googlem.
Page Rank byl příčinou mnoha radostí ale hlavně zklamání majitelů webů, či jejich webmasterů a byl...
Vlastnosti ideálního zpětného odkazu
16.02.2016 18:25
Ideální zpětný odkaz by měl mít tyto vlastnosti:
zpětný odkaz by se měl nalézat na hodnotné stránce nebo autoritativním webu
na tematicky příbuzné stránce
na hodně navštěvované stránce
obklopen relevantním textem
na dobře viditelném místě a tím pádem i...
Na které pozici se nachází odkaz na Váš web?
22.09.2015 12:04
Je velmi důležité vědět, na jakých pozicích vyhledávačů se Váš web nachází.
Cílem je zobrazovat se na horních místech 1. stránky na většinu Vašich klíčových slov.
Jinak přicházíte o zákazníky.
Je třeba si ale uvědomit, že klíčové slovo, na které web budete hledat, musí být u Vás na webu...
Jak zjistit počet zpětných odkazů
22.09.2015 11:56
Kolik má stránka zpětných odkazů
Poměrně přesný způsob, jak zjistit počet zpětných odkazů vedoucích na stránku, je navštívit MajesticSeo.com
doporučuji se zaregistrovat
napište url stránky, pro kterou chcete počet zjistit do kolonky
zaškrtněte Use Historic Index
pod...
Jak a proč vložit stránku do Seznam.cz, Google.cz a Bing.com?
19.09.2015 13:28
Seznam obecně indexuje - načítá přibližně polovinu až třetinu obsahu Vašeho webu na rozdíl od google.
Do vyhledávačů ale lze vložit url stránky, aby jí vyhledávací robot navštívil a rychleji tak zaindexoval.
Platí to zejména pro url Vašich produktů, článků nebo novinek, o kterých si myslíte, že by...
Jak jsem dostal web zdravotni-masaze-jana.cz na první pozici ve vyhledávačích
09.02.2015 22:56
Hodně zákazníků se mě ptá, co mají dělat, aby dostali svůj web svépomocí na horní pozici vyhledávačů.
Odpovídám jim:
Je to jednoduché, každý večer se posaďte na hodinu až dvě k počítači, prostudujte si nejnovější blogy v angličtině na téma google, penguin, ranky, SEO a potom dělejte vše to, co tam...
Znáte nejčastější důvod, proč se webové stránky nezobrazují na horních pozicích ve vyhledávačích?
06.02.2015 17:18
Poslední dobou jsem řešil s několika novými zákazníky otázku, proč když si koupili náš balíček zpětných odkazů, nevystoupali hned druhý den na první stránku seznamu a google.
Říkal jsem si, že by to mohlo zajímat i Vás.
K mojí lítosti se mi ale nepodařilo jim...
Klíčová slova a jak na ně
23.11.2014 18:42
Klíčové slovo (key words) charakterizuje obsah Vašeho webu a umožňuje lidem Váš web nalézt pomocí vyhledávačů.
Pokud se ve vyhledávači Váš web nezobrazuje na Vaše důležitá klíčová slova, je to jakoby neexistoval.
Tím pádem ho nikdo nemůže najít a Vaše úsilí by bylo zbytečné.
Různá...
Tip zdarma, který posune Vaší stránku ve vyhledávačích
03.11.2014 21:38
Zkontrolujte si title ve Vašich stránkách
Slovům v title přikládají vyhledávače velkou váhu.
Title najdete tak, že do stránky kliknete pravým tlačítkem myši a dáte povel: "Zobrazit zdrojový kód."
Otevře se Vám stránka pouze s textem a html znaky.
Potom na klávesnici zmáčkněte Ctrl+F...
Stará verze blogu
7 tipů jak vytvořit zajímavé články z příspěvků Vašeho blogu
05. 12. 2012 Autor: Registrator | 225 přečtení |
Pokud si vedete blog, můžete využít svoje příspěvky jako články zdarma pro marketingové účely.
Získáte tak dvojí užitek použitím jednoho obsahu.
Tyto články nabídněte potom zdarma vydavatelům navštěvovaných serverů nebo oborových portálů.
Pokud Vám povolí nechat v článku odkaz na Vaši stránku, bude velmi cenný.
Jak funguje miniweb?
21. 11. 2012 Autor: Registrator | 1250 přečtení |
Funguje jako hárající fena na všechny psy v širokém okolí.
Miniweb neboli mikrostránka, či také produktová stránka nebo minisites se liší od běžné www stránky pouze menším rozsahem ale automaticky přitahuje ty správné zájemce o Váš produkt nebo služby.
Hlavní důvod pro vytváření těchto stránek je, že pokud mají dostatek zpětných odkazů, tak se potom téměř trvale zobrazují na 1. straně vyhledávačů na přesný dotaz z klíčových slov, bez nutnosti dalších investic v podobě PPC kampaní a dalších placených reklam.
Lidé, kteří něco chtějí nebo potřebují, píší do vyhledávačů klíčová slova pomocí kterých se snaží najít konkrétní službu nebo produkt.
To jsou ti praví a skuteční zájemci, kteří sami aktivně hledají, na rozdíl od jiných lidí, na které někde vyskočí reklama a oni se spontánně rozhodnou k návštěvě stránky ale pokud je dostatečně nezaujmete, tak okamžitě odchází, přičemž Vám utratili peníze za klik.
Spousta lidí již reklamy nevnímá nebo je přímo obtěžují.
Dokonce se ani záměrně nedívají na nabídku PPC reklam - placené výsledky hledání nahoře a v pravém sloupci na seznamu a google.
Pokud tito lidé ale najdou to co hledají pomocí přirozených výsledků hledání, velmi pravděpodobně se mohou stát Vašimi zákazníky.
Minule jsme si ujasnili, že
12. 09. 2012 Autor: Registrator | 264 přečtení |
Dobrý den,
Minule jsme si ujasnili, že budování zpětných odkazů by měla být soustavná, téměř každodenní činnost, protože vyhledávače zobrazují ve výsledcích pouze ty stránky, které mají dostatek zpětných odkazů.
Různí "taky odborníci" Vám sice budou tvrdit, že si zaregistrovali stránku pouze do 3 katalogů a že i tak vybíhají na 1. místě.
Po důkladnějším vyptávání ale zjistíte, že jejich stránka nemá konkurenční prostředí, že je optimalizovaná na neobvyklé klíčové slovo a že vlastně je ta stránka vůbec neživí.
Jak se bránit proti Google Penguin
28. 08. 2012 Autor: Registrator | 1023 přečtení |
V minulém dílu jsme si popsali, co je algoritmus Google Penguin a jaké nepovolené techniky optimalizace pro vyhledávače může postihovat.
Co je Google Penguin
18. 08. 2012 Autor: Registrator | 1275 přečtení |
Chování majitelů webů se po prosazení vyhledávačů jako je Google a Seznam poměrně změnilo. Když lidé začali používat vyhledávače ve větší míře, webmasteři si uvědomili, že je potřeba se zaměřit i na to, jaké jsou jejich pozice ve výsledcích vyhledávání.
Má smysl bojovat s Google?
09. 08. 2012 Autor: Registrator | 277 přečtení |
Dostal se ke mě oficiální text od Google Začínáme s optimalizací pro vyhledávače
Myslím, že pokud máte problém s umístěním stránky ve vyhledávačích, měli byste si urychleně překontrolovat jednotlivé položky a odstranit případné chyby a splnit doporučení k nápravě.
Budování zpětných odkazů
08. 08. 2012 Autor: Registrator | 832 přečtení |
Dobrý den,
budování zpětných odkazů by měla být průběžná, téměř každodenní činnost, aby zpětné odkazy narůstaly pozvolným tempem.
Připravili jsme Vám na srpen možnost vytvoření 100 přirozených zpětných odkazů, které povedou na Vaše podstránky.
Jejich text bude pokaždé jiný.
Budou vytvářeny pouze 3 denně, takže vyhledávače budou naprosto spokojené.
Co je Google Panda Farmer - článek pro laiky.
Když lidé sami spontánně odkazují na zajímavé stránky, málokdy odkazují na homepage, ale většinou v odkazu uvedou www adresu té stránky, na které se uvedená zajímavost nalézá.
A to bývají právě podstránky.
Každý odkazující napíše jiný text odkazu.
Málokdy 1000 lidí napíše v jeden den odkaz na jednu stránku, která ho zaujala.
Tímto způsobem je algoritmus vyhledávače Google nastaven.
Takže pokud Vám někdo v dnešní době, po Google Panda aktualizaci, ještě nabízí duplicitní zpětné odkazy, zcela jistě zlikviduje pozici Vaši stránky ve vyhledávačích, ale pozor, s vaším souhlasem, protože nyní již víte, jak to má být správně.
Jak se bránit proti Google Pandě
08. 08. 2012 Autor: Registrator | 959 přečtení |
V minulém článku jsme si popsali, co je to algoritmus Google Panda.
V tomto si představíme několik tipů, jak zabránit, aby váš web Panda penalizovala.
Podle odhadů způsobil algoritmus Google Panda změnu u téměř 12 % anglických výsledků vyhledávání. V ČR se to odhaduje na 6-9 % výsledků. Není tedy radno Pandu podceňovat a raději web upravit tak, aby nemohl být ohrožen (pokud to již nemáte hotovo).
Co je Google Panda/Farmer
03. 08. 2012 Autor: Registrator | 1304 přečtení |
Americký vyhledávač Google se snaží neustále vylepšovat svoje vnitřní algoritmy.
Jeho dlouhodobým cílem je nabízet uživatelům relevantní odpovědi na jejich dotazy.
5 základních kamenů pro zlepšení SEO
15. 01. 2012 Autor: Registrator | 400 přečtení |
5 základních kamenů pro zlepšení SEO
Za uplynulý rok se odehrálo mnoho dalších zajímavých změn ve světě online marketingu a oblasti optimalizace pro vyhledávače. Následující seznam doporučení popisuje tradiční metody, jak dostat vaši stránku na vyšší pozice, získat další nové potenciální klienty a zajistit si slušnou viditelnost na internetu i na další období.
Analýza stránek - zjištění počtu zpětných odkazů
18. 05. 2009 Autor: Registrator | 10631 přečtení |
Chcete zjistit kolik zpětných odkazů vede na Vaši stránku nebo kolik zpětných odkazů má Vaše konkurence?
Jak udělat aby Vaše stránka začala stoupat ve vyhledávačích nahoru?
Jak si zajistit stoupající prodej?
Prozradíme Vám vše.
Vložte Váš e-mail do okénka dole a my Vám budeme bezplatně tyto informace posílat.
Chcete udělat něco pro Vaše stránky sami a hned?
18. 05. 2009 Autor: Registrator | 1200 přečtení |
Nebo chcete udělat něco pro Vaše stránky sami a hned? Vložte zdarma její url do světových vyhledávačů ZDE.
Průběžné vkládání - průběžná registrace
24. 08. 2008 Autor: Registrator | 8403 přečtení |
Pokud to myslíte s propagací Vašich stránek na internetu skutečně vážně, budete touto naší novou službou přímo nadšeni.
Jednorázovou registrací do katalogů totiž péče o propagaci Vašich stránek nekončí.