Blog - jak na zpětné odkazy

Studie o efektivitě zpětných odkazů

05.02.2014 22:25
Výsledky studie jsou aplikovatelné na vyhledávač Google. Na Seznam ještě stále platí starší metody jako zápisy do katalogů, PR články a kupované odkazy. Otázkou ale je, jak dlouho. Překlad studie o efektivitě zpětných odkazů a ideálním složení odkazového profilu německé společnosti...

Co to jsou zpětné odkazy

21.01.2014 18:52
Co jsou zpětné odkazy a proč je vytvářet? Zjednodušeně řečeno, zpětný odkaz je když na nějaké jiné stránce na internetu je zmínka o Vaší stránce. Tento odkaz by měl obsahovat www adresu a popis Vaší stránky. Bez těchto odkazů Vás vyhledávač nenajde. Neví co má hledat, nezná Vaši www...
<< 1 | 2

Stará verze blogu

 

 

Dlouhý PRESS článek 7 tipů jak vytvořit zajímavé články z příspěvků Vašeho blogu

05. 12. 2012 Autor: Registrator | 225 přečtení |

Pokud si vedete blog, můžete využít svoje příspěvky jako články zdarma pro marketingové účely. 
Získáte tak dvojí užitek použitím jednoho obsahu. 
Tyto články nabídněte potom zdarma vydavatelům navštěvovaných serverů nebo oborových portálů. 
Pokud Vám povolí nechat v článku odkaz na Vaši stránku, bude velmi cenný.

Celý článek>> | 

 

Dlouhý PRESS článek Jak funguje miniweb?

21. 11. 2012 Autor: Registrator | 1250 přečtení |

Funguje jako hárající fena na všechny psy v širokém okolí. 
Miniweb neboli mikrostránka, či také produktová stránka nebo minisites se liší od běžné www stránky pouze menším rozsahem ale automaticky přitahuje ty správné zájemce o Váš produkt nebo služby. 

Hlavní důvod pro vytváření těchto stránek je, že pokud mají dostatek zpětných odkazů, tak se potom téměř trvale zobrazují na 1. straně vyhledávačů na přesný dotaz z klíčových slov, bez nutnosti dalších investic v podobě PPC kampaní a dalších placených reklam. 

Lidé, kteří něco chtějí nebo potřebují, píší do vyhledávačů klíčová slova pomocí kterých se snaží najít konkrétní službu nebo produkt. 
To jsou ti praví a skuteční zájemci, kteří sami aktivně hledají, na rozdíl od jiných lidí, na které někde vyskočí reklama a oni se spontánně rozhodnou k návštěvě stránky ale pokud je dostatečně nezaujmete, tak okamžitě odchází, přičemž Vám utratili peníze za klik. 
Spousta lidí již reklamy nevnímá nebo je přímo obtěžují. 
Dokonce se ani záměrně nedívají na nabídku PPC reklam - placené výsledky hledání nahoře a v pravém sloupci na seznamu a google. 
Pokud tito lidé ale najdou to co hledají pomocí přirozených výsledků hledání, velmi pravděpodobně se mohou stát Vašimi zákazníky.

Celý článek>> | 

 

Dlouhý PRESS článek Minule jsme si ujasnili, že

12. 09. 2012 Autor: Registrator | 264 přečtení |

Dobrý den, 
Minule jsme si ujasnili, že budování zpětných odkazů by měla být soustavná, téměř každodenní činnost, protože vyhledávače zobrazují ve výsledcích pouze ty stránky, které mají dostatek zpětných odkazů. 
Různí "taky odborníci" Vám sice budou tvrdit, že si zaregistrovali stránku pouze do 3 katalogů a že i tak vybíhají na 1. místě. 
Po důkladnějším vyptávání ale zjistíte, že jejich stránka nemá konkurenční prostředí, že je optimalizovaná na neobvyklé klíčové slovo a že vlastně je ta stránka vůbec neživí. 

Celý článek>> | 

 

Dlouhý PRESS článek Jak se bránit proti Google Penguin

28. 08. 2012 Autor: Registrator | 1023 přečtení |

V minulém dílu jsme si popsali, co je algoritmus Google Penguin a jaké nepovolené techniky optimalizace pro vyhledávače může postihovat.

Celý článek>> | 

 

Dlouhý PRESS článek Co je Google Penguin

18. 08. 2012 Autor: Registrator | 1275 přečtení |

Chování majitelů webů se po prosazení vyhledávačů jako je Google a Seznam poměrně změnilo. Když lidé začali používat vyhledávače ve větší míře, webmasteři si uvědomili, že je potřeba se zaměřit i na to, jaké jsou jejich pozice ve výsledcích vyhledávání. 

Celý článek>> | 

 

Dlouhý PRESS článek Má smysl bojovat s Google?

09. 08. 2012 Autor: Registrator | 277 přečtení |


Dostal se ke mě oficiální text od Google Začínáme s optimalizací pro vyhledávače 

Myslím, že pokud máte problém s umístěním stránky ve vyhledávačích, měli byste si urychleně překontrolovat jednotlivé položky a odstranit případné chyby a splnit doporučení k nápravě. 

Celý článek>> | 

 

Dlouhý PRESS článek Budování zpětných odkazů

08. 08. 2012 Autor: Registrator | 832 přečtení |

Dobrý den, 
budování zpětných odkazů by měla být průběžná, téměř každodenní činnost, aby zpětné odkazy narůstaly pozvolným tempem. 

Připravili jsme Vám na srpen možnost vytvoření 100 přirozených zpětných odkazů, které povedou na Vaše podstránky. 
Jejich text bude pokaždé jiný. 
Budou vytvářeny pouze 3 denně, takže vyhledávače budou naprosto spokojené. 

Co je Google Panda Farmer - článek pro laiky. 

Když lidé sami spontánně odkazují na zajímavé stránky, málokdy odkazují na homepage, ale většinou v odkazu uvedou www adresu té stránky, na které se uvedená zajímavost nalézá. 
A to bývají právě podstránky. 
Každý odkazující napíše jiný text odkazu. 
Málokdy 1000 lidí napíše v jeden den odkaz na jednu stránku, která ho zaujala. 
Tímto způsobem je algoritmus vyhledávače Google nastaven. 

Takže pokud Vám někdo v dnešní době, po Google Panda aktualizaci, ještě nabízí duplicitní zpětné odkazy, zcela jistě zlikviduje pozici Vaši stránky ve vyhledávačích, ale pozor, s vaším souhlasem, protože nyní již víte, jak to má být správně. 

 

Celý článek>> | 

 

Dlouhý PRESS článek Jak se bránit proti Google Pandě

08. 08. 2012 Autor: Registrator | 959 přečtení |



V minulém článku jsme si popsali, co je to algoritmus Google Panda. 
V tomto si představíme několik tipů, jak zabránit, aby váš web Panda penalizovala. 
Podle odhadů způsobil algoritmus Google Panda změnu u téměř 12 % anglických výsledků vyhledávání. V ČR se to odhaduje na 6-9 % výsledků. Není tedy radno Pandu podceňovat a raději web upravit tak, aby nemohl být ohrožen (pokud to již nemáte hotovo). 

Celý článek>> | 

 

Dlouhý PRESS článek Co je Google Panda/Farmer

03. 08. 2012 Autor: Registrator | 1304 přečtení |



Americký vyhledávač Google se snaží neustále vylepšovat svoje vnitřní algoritmy. 
Jeho dlouhodobým cílem je nabízet uživatelům relevantní odpovědi na jejich dotazy. 

Celý článek>> | 

 

Dlouhý PRESS článek 5 základních kamenů pro zlepšení SEO

15. 01. 2012 Autor: Registrator | 400 přečtení |

5 základních kamenů pro zlepšení SEO 
Za uplynulý rok se odehrálo mnoho dalších zajímavých změn ve světě online marketingu a oblasti optimalizace pro vyhledávače. Následující seznam doporučení popisuje tradiční metody, jak dostat vaši stránku na vyšší pozice, získat další nové potenciální klienty a zajistit si slušnou viditelnost na internetu i na další období.

Celý článek>> | 

 

Dlouhý PRESS článek Analýza stránek - zjištění počtu zpětných odkazů

18. 05. 2009 Autor: Registrator | 10631 přečtení |

Chcete zjistit kolik zpětných odkazů vede na Vaši stránku nebo kolik zpětných odkazů má Vaše konkurence? 

Jak udělat aby Vaše stránka začala stoupat ve vyhledávačích nahoru? 

Jak si zajistit stoupající prodej? 

Prozradíme Vám vše. 

Vložte Váš e-mail do okénka dole a my Vám budeme bezplatně tyto informace posílat.

Celý článek>> | 

 

Dlouhý PRESS článek Chcete udělat něco pro Vaše stránky sami a hned?

18. 05. 2009 Autor: Registrator | 1200 přečtení |

Nebo chcete udělat něco pro Vaše stránky sami a hned? Vložte zdarma její url do světových vyhledávačů ZDE

Celý článek>> | 

 

Dlouhý PRESS článek Průběžné vkládání - průběžná registrace

24. 08. 2008 Autor: Registrator | 8403 přečtení |

Pokud to myslíte s propagací Vašich stránek na internetu skutečně vážně, budete touto naší novou službou přímo nadšeni. 
Jednorázovou registrací do katalogů totiž péče o propagaci Vašich stránek nekončí.