Tip zdarma, který posune Vaší stránku ve vyhledávačích
03.11.2014 21:38
Zkontrolujte si title ve Vašich stránkách
- Slovům v title přikládají vyhledávače velkou váhu.
- Title najdete tak, že do stránky kliknete pravým tlačítkem myši a dáte povel: "Zobrazit zdrojový kód."
- Otevře se Vám stránka pouze s textem a html znaky.
- Potom na klávesnici zmáčkněte Ctrl+F a vpravo nahoře vám vyskočí malé okénko.
- Do něj napište title a to slovo se v textu zdrojového kódu barevně zvýrazní.
- Meta title by měl obsahovat nejdůležitější klíčová slova z Vaší oblasti podnikání.
Nevěřili byste kolik stránek má v title nesmysly tipu: úvod - název firmy - slogan
- Slovo úvod nikdo nebude hledat v souvislosti s činností Vaší firmy.
- Název Vaší firmy také nikdo nehledá, pokud zrovna nejste CocaCola nebo Škoda, protože Vás neznají.
- Lidé hledají pomocí klíčových slov to, co jim vyřeší jejich problém.
Správně by tam mělo být:
Vaše první nejdůležitější klíčové slovo, Vaše druhé nejdůležitější klíčové slovo - Vaše firma
- Title musí být pro každou stránku jiný.
- Jiný je pro hlavní stránku, jiný je pro každou podstránku Vašeho webu.
- Každá podstránka webu by měla pojednávat o samostatném tématu, které lze vyjádřit klíčovými slovy v title.
- Maximální délka textu by neměla přesahovat cca 75 znaků i s mezerami.
- Klíčová slova by měla být hledaná, nemá cenu tam dávat slova, která nikdo nezná nebo jsou minimálně hledaná.
- Hlednost klíčových slov zjistíte na sklik.cz v nástrojích.
- Pokud je ale klíčové slovo příliš hledané, máte tak velkou konkurenci a je proto lepší se soustředit na další méně hledaný výraz, který Vám rovněž přivede zákazníky.
Tip na závěr
- Hodně webů nemá důležitá klíčová slova vůbec v textu stránky uvedená ve správném tvaru.
- V textu stránky je proto dobré mít klíčová slova hlavně v hledaném tvaru a dále v různých tvarech a číslech (množné, jednotné) a v různých pádech.